Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Petra Vedholm-Nordin - 11 oktober 2010 09:11

I fredags så var vi  och gjorde vårat första ultraljud. Det var det mest underbaraste jag har varit med om. Och det kändes så skönt att se hjärtat slå och veta att man klarat dessa tolv veckor.  


Både jag och Andreas satt och småböla lite, men ville inte visa det för mycket så andreas kollade inte på mig en enda gång   Så nu myser vi bara till att vi har fått se våran bebis och nu har andreas pilltid varje dag han är hemma, då han tar på magen, pussar på den & redan pratar med den. Älskar honom så mycket.


Idag blir det full rulle här hemma, det ska städas & tvättas. Sen hoppas jag på att få en klipptid så jag kan få bort lite hår. Det var ett tag sedan nu. Senare i em blir det en sväng hem till mamma och hälsa på för att se hur det går med hennes rökning. Jag slutar röka idag och det känns jättebra än så länge, men vi får väl se hur det går. hoppas på det bästa. nää skoja bara klart att jag slutar röka, jag har ju fler att tänka på nu.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards