Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Härlig dag!

Av Petra Vedholm-Nordin - 12 augusti 2010 18:03

Idag har dagen varit underbar. Mamma & jag var en sväng & träffade Lotta & min lilla älsklingstjej Mathilda    hon är så söt den ungen. Älskar att hon skrattar så fort hon ser mig :) kanske är för att jag ser dum ut. hihi.


Snart kommer älsklingen hem, så skönt. Har saknat honom när han har varit i Norge, men det är skönt att han åker så nu när jag ska börja jobba lite nätter. De ska bli skönt att jobba natt.


Nää nu ska jag sätta mig i soffan & läsa lite. Ha en toppen kväll   


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Vedholm-Nordin - 11 oktober 2010 09:11

I fredags så var vi  och gjorde vårat första ultraljud. Det var det mest underbaraste jag har varit med om. Och det kändes så skönt att se hjärtat slå och veta att man klarat dessa tolv veckor.     Både jag och Andreas satt och småböla lite, men ...

Av Petra Vedholm-Nordin - 11 augusti 2010 11:09

Idag pratade jag med barnmorskan & har nu fått tid för inskrivning den 17 september & tid för första ultraljudet den 15 oktober      Nu är det bara att vänta & hoppas på att allt är som det ska med den lilla i magen. Man är ju lite nervös för att...

Av Petra Vedholm-Nordin - 10 augusti 2010 08:32

Jag har precis fått veta att jag är gravid. Jag är så otroligt lycklig & min sambo är lycklig. Nu hoppas vi bara att det går hela vägen. Jag är ju inte långt gången så risken för missfall är stor men vi hoppas på det bästa. Ska snart ringa till ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards